banner

[Bellking ®] furnisce isolatori di vibrazione di rack di tubi cumuni di frequenza ultra-bassa per grandi fabbriche di chip in Cina

Cume a dimensione di i cumpunenti di u circuitu integratu di l'industria di i semiconduttori diventa più chjuca è più chjuca, assai cumpunenti sò cuncentrati in un picculu chip.Per quessa, hè necessariu di bluccà a vibrazione di l'equipaggiu di produzzione durante u prucessu di produzzione, perchè a vibrazione di l'equipaggiu di produzzione riducerà u rendiment è a precisione di i cumpunenti, purtendu à a diminuzione di u rendiment di chip.Dunque, hè necessariu di riduce a vibrazione di freccia ultra-bassa di l'equipaggiu di produzzione durante u prucessu di fabricazione di chip semiconductor.

Quandu si misurà à identificà a forza di una impresa è s'ellu pò esse un partner affidabile, in più di a dimensione di l'impresa, a scala di produzzione di sti indicatori duru, i casi passati di l'impresa, i partenarii sò ancu u focu di l'investigazione.U casu successu hè l'incarnazione diretta di a competitività di u mercatu di l'impresa, i clienti impurtanti chì avemu cooperatu!

Eccu un esempiu di installà isolatori di vibrazione di frequenza ultra-bassa per una grande fabbrica di chip.

casu (2)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (1)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (2)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (3)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (4)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (5)

Isolatori di vibrazione di rack per grandi fabbriche di chip in Cina (6)

I prudutti di a serie Bellking anu una larga varietà di stili, secondu e so categurie, ponu esse classificate in supporti d'aria, supporti di gomma, supporti di primavera, supporti per ganci, basa di scossa inerte, piattaforma anti-micro-vibrazione, etc. Hè adattatu per l'equipaggiu di trasformatore, CMM, punch high-speed, compressor d'aria, ventilatore di scarico, torre di rinfrescante, pompa d'acqua, lavatrice industriale, generatore pisanti, mutore principale di aria condizionata, etc. L'impresa stessa hà una capacità di deteczione perfetta è una forte capacità di pruduzzione è di fabricazione di seguitu. , secondu i bisogni di l'utilizatori per a persunalizazione di u produttu unu à unu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022