banner

Cumu risolve u rumore di a pompa?

Parlendu di pompa crede chì ùn serà micca scunnisciutu, hè spessu usatu in l'articuli di a vita di ogni ghjornu.In u prucessu di usu di a pompa, spessu ci sarà assai di rumore, s'ellu ùn hè trattatu in u tempu, l 'usu di più tardi vi dinù purtà un certu impattu, accussì avemu tutti vulete sapè cumu a risolviri u rumore pompa?Cumu trattà cun ella?
In fatti, ci sò parechji mutivi di u rumore generatu quandu a pompa hè in funziunamentu, cum'è a stallazione irragionevule, l'aria in a pompa è a terra mischiata cù i fatturi di u rumore, chì sò spessu scontri hè duvuta à a vibrazione di cavitation è u rumore.E in più, u rumore di a pompa à traversu u pipeline, support pipeline, entità di custruzzione è cusì per esse propagate, a necessità di riduzzione di vibrazioni è cuntrollu di rumore.

Per misure di riduzzione di vibrazione di a pompa:
(1) bisognu di sceglie una bassa vitezza, bassu rumore, è pompa di energia bassu, ùn solu pò riduce u rumore, ma ancu fà u prublema di pompa menu.
(2) Hè necessariu di riduce a vibrazione di a pompa di l'acqua, è installate l'isolatore di vibrazione o materiale elasticu sottu à a basa.
(3) a prufundità di inundazione di u portu di aspirazione ùn pò esse troppu altu o troppu bassu, è a cunnessione cù a pipa di aspirazione deve esse sigillata.Per questi ditaglii, s'ellu ùn hè micca trattatu, hè faciule per guidà u flussu di l'acqua in l'aria è causanu u rumore di cavitation.
(4) A cunnessione trà a pipa di aspirazione è a pipa di uscita deve aduprà un dispositivu di cunnessione dolce.
(5) è tandu u disignu di a stallazione di a pompa deve esse ragiunate, bisognu di scuntrà u standard di l'indennità di cavitation permessa di a pompa.

Per altri prublemi di rumore di pompa è soluzioni:
(1) Per a pompa cù fundamentu imperfettu, hè necessariu di reinstallà secondu i bisogni basi.
(2) per u sbilanciamentu di rotazione di l'impeller causatu da u rumore, hè necessariu di verificà l'equilibriu di rotazione di l'impeller, se necessariu per rimpiazzà l'impeller.
(3) s'ellu ci hè a terra è l'aria mischiata in a pompa, hè necessariu di caccià a terra in a pompa, è poi sigillate, per chì a pompa ùn accumule micca l'aria.

Per facilità l'usu di l'acqua in a vita di ogni ghjornu, sò generalmente usati per pump.In u prucessu di usu di a pompa, ci sò parechje ragioni per u rumore di a pompa, se vulete risolve u prublema di u rumore, pudete pruvà à traversu i modi sopra, per assicurà chì a pompa hè in u range normale, per evitari. più prublemi.

Cumu risolve u rumore di a pompa (1)
Cumu risolve u rumore di a pompa (3)
Cumu risolve u rumore di a pompa (2)
Cumu risolve u rumore di a pompa (4)

Tempu di Postu: Nov-02-2022